Subject: Pakkumine hankele: „Tallinna linna alustavate ettevõtjate eelnõustamine perioodi 2021-2027 starditoetuse taotlemiseks“
From: "Priit Kuuskme" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Lehtsalu"
Date: Mon, 23 Sep 2024 22:22:42 +0300

Tere!

Kirja manusest palun leia Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse pakkumine
Tallinna ettevõtete starditoetuse nõustamiseks.

Päikeselist ning toimekat päeva!

Priit Kuuskme

Juhataja

Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus
Sirge 2, Tallinn 10618
Tel: +372 656 6641
Mob: +372 512 3215
Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (HEAK) kuulub üle-eestilisse
<http://www.arenduskeskused.ee/> maakondlike arenduskeskuste (MAK)
võrgustikku, kus töötab enam kui 160 töötajat. Pakume nõustamist
ettevõtjatele, investoritele, mittetulundusühingutele ja kohalikele
omavalitsustele. Algatame ning viime ellu maakonnale olulisi projekte.